Viewing 0 reply threads
  • Author
    Posts
    • #10381
      Ole MadsenOle Madsen
      Participant

      PC´en er i den rette LAPM gruppe og skulle have fået nyt password. Men det er ikke blevet skiftet.

      Prøv først og fremmest at tjekke ved at åbne PC´en i EasyInstall administrator konsollen. Gå til fanen Computer og scroll ned til LAP Management sektionen nederst. Her skulle gerne fremgå om enheden er aktiv, og hvornår password er blevet skiftet.
      Er “LAP Management” ikke aktiv, så tjek om PC´en har kørt en full inventory, siden den blev lagt i gruppen. Har den ikke det, har den heller ikke modtaget den ny konfiguration.
      Hvis den er aktiv, så tjek i agentloggen:

      06-01-2023 09:17:38:0225 EasyInstall LAPS is active (Local Administrator Password Management)
      06-01-2023 09:17:38:0366 Password for Local Administrator Account successfully changed

      Eventuelle fejl burde fremgå her.

      Husk at password skal leve op til eventuelle krav sat via politik eller sikkerhedssoftware. Hvis der er krav om specialtegn i password, og LAPM password er konstrueret af store og små bogstaver samt tal, men ikke specialtegn, vil skift af password fejle.

Viewing 0 reply threads
  • The forum ‘EasyInstall – FAQ’ is closed to new topics and replies.