- AuthorPosts
- 02-02-2023 at 10:28 #10393Ole MadsenParticipant
Nogle maskiner ser ud til at være slukkede, men jeg ved de er tændt. Samtidig er der nogen der ser ud til at være tændt, men de er altså slukket!
EasyInstall bruger DNS navnene til at finde IP adresserne. Navne-opløsningen foretages via netværkets DNS server.
Fejlen der opleves, skyldes typisk at de IP adresser EasyInstall får fra DNS serveren er forkerte – DNS serveren holder stadig fast i nogle gamle IP-adresser, men enhederne har fået ny, og EasyInstall ser derfor på de forkerte enheder.Du skal undersøge og sikre at alle DNS-servere sletter inaktive records, f.eks. efter 3 dage. Samtidig skal du sikre dig at enheder med statisk IP-adresse manuelt tilføjes til DNS, så deres TTL (Time To Live) ikke udløber.
Se flere detaljer i vores hjælp: https://www.ixpdata.dk/help/v6/pages/dns.html
- AuthorPosts
- The forum ‘EasyInstall – FAQ’ is closed to new topics and replies.